Les alumnes s’han integrat plenament en el sistema pedagògic alemany i participen activament organitzant algunes activitats d’acord amb la filosofia Waldkindergarten.
Un dels trets particulars del concepte Waldkindergarten és el fet que molt funciona per mitjà del llenguatge, ja que com juguen amb branques o el que sigui del bosc han d’explicar el que significa i un mateix objecte pot variar i passar de ser un tren a una cuina, una vareta màgica, etc. Tot i que les nostres alumnes tenen un nivell bàsic d’alemany, les tutores comenten que han fet esforços significatius per integrar-se en situacions que funcionen amb poc ús de la llengua.
Han fet manualitats creatives, pinten amb els nens i també participen en jocs senzills guiats pels educadors. També les dues llars han proposat que a través de llibres il·lustrats i cançons introdueixin una mica de vocabulari castellà i em consta que dues de les noies ja ho han fet i han quedat molt contents.
Les dues alumnes estan molt contentes amb el desenvolupament de les pràctiques, la tutorització i amb la convivència a les cases, ja que les inclouen també en activitats lúdiques i visites els caps de setmana.
Per a +info visita la nostra pàgina del centre sobre mobilitat » |