Comunicat de l’Equip directiu en relació a l’aturada de país d’avui

L’INS Ramon Muntaner, tal i com recull el seu Projecte Educatiu, aposta per formar els alumnes com a futurs ciutadans lliures i responsables, respectuosos amb els valors de la pau, la democràcia i la tolerància. És per això que, davant de l’escalada de violència i repressió policial que s’està produint aquests darrers dies, el nostre centre:

• Condemna la brutal actuació de la policia espanyola exercida contra la ciutadania del nostre país.
  • Rebutja la greu vulneració dels drets fonamentals d’expressió, manifestació i participació política dels ciutadans duta a terme pel Govern del l’estat.
  • Dona suport a l’aturada de país convocada per a la jornada d’avui en defensa de les llibertats i la democràcia.
  • Referma el seu compromís en la defensa dels valors cívics i democràtics com a llavor d’una societat lliure i avançada.
  • Es compromet a seguir treballant en col·laboració amb les famílies per a una educació fonamentada en els valors de la democràcia, el respecte i la convivència.
 L’equip directiu
3 d’octubre de 2017