Museu virtual
1. Benvinguda
4. Col·leccions 4.1. Acústica 4.2. Electricitat 4.3. Magnetisme 4.4. Música 4.5. Volumetries |
La distribució dels alumnes s’ha fet tenint en compte diferents criteris:
La idea inicial és la d’oferir a aquests alumnes la possibilitat de treballar en projectes diferenciats del currículum habitual i regulat que els pugui representar un enriquiment acadèmic i personal; d’altra banda sempre tenint en compte que no els signifiqui un esforç suplementari o una pèrdua de concentració en la dinàmica normal de les matèries del curs. En aquest sentit es prioritza sempre les convocatòries d’exàmens o les classes de repàs per a tal objectiu i per tant la no assistència, plenament justificada, a les hores del projecte. La previsió és la de fer unes vint-i-cinc hores per curs dedicades al projecte de Museu Virtual. El primer curs, que és el d’inici del projecte (2017-18) l’equip d’alumnes està dividit en dos grups en funció de l’horari i la disponibilitat del professorat. El grup està format pels següents alumnes:
El segon curs del projecte (2018-2019) la dinàmica és la mateixa però amb la novetat de l’intercanvi dels grups d’alumnes respecte de l’altre projecte d’enriquiment realitzat al nostre centre (“Itinerari de Garcia Lorca a Figueres”) i la incorporació de nous alumnes de 1r d’ESO. El grup està format pels següents alumnes:
|
5. Equip | |
|